درباره وبلاگ

انچه هستم مرا بهتر معرفی میکند تا انچه می گویم...
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دختر زیبا... و آدرس asana.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 449
بازدید ماه : 563
بازدید کل : 64561
تعداد مطالب : 282
تعداد نظرات : 334
تعداد آنلاین : 1

دختر زیبا
...
سه شنبه 24 بهمن 1391برچسب:, :: 22:13 ::  نويسنده : شقایق       

اوایل ماه جاری میلادی خبری درباره احتمال خصوصی شدن شرکت آمریکایی Dell در خبرگزاری‌ها منتشر شد که حالا با فاصله کمی از انتشار آن به واقعیت تبدیل شده است. این شرکت اعلام کرد که در یک معامله ۲۴ میلیارد دلاری که ۲ میلیارد دلار آن به کمک وام مایکروسافت تامین شده است، سهامی که در اختیار سهامداران قرار دارد را خواهد خرید تا پس از آن به یک شرکت خصوصی تبدیل شود.

Michael-Dell-private.jpg

تامین هزینه این معامله علاوه بر وام مایکروسافت، از طریق وام‌های بانکی و موجودی نقدی تحت اختیار شرکت دل صورت می‌گیرد.

به‌طور کلی قرار نیست تغییرات زیادی در دل صورت بگیرد. مایکل دل کماکان به‌عنوان مدیرعامل این شرکت باقی خواهد ماند و سهامداران به ازای هر سهم خود مبلغ ۱۳.۶۵ دلار دریافت خواهند کرد که ۲۵ درصد بیشتر از ارزش سهام این شرکت تا روز ۱۱ ژانویه است.

 

 

 

 

برنامه خصوصی شدن شرکت دل از ماه آگوست گذشته شروع شده بود اما مدتی طول کشید تا با انجام روال قانونی، این موضوع به صورت عمومی اعلام شود. حالا باید منتظر بمانیم تا تصمیمات جدید مایکل دل را برای ادامه راهکارهای شرکتش در جهت توسعه کامپیوترهای مختلف ببینیم...


 



سه شنبه 24 بهمن 1391برچسب:, :: 22:4 ::  نويسنده : شقایق       

اپل قصد تولید ساعت هوشمندی را دارد که از سیستم‌عامل iOS استفاده می‌کند و طراحی آن با استفاده از نوعی شیشه خمیده صورت گرفته است. اپل الآن در حال تست ساعت خود در دفتر Cupertino است.

apple-curved-smartwatch-being-developed-0.jpg

این ساعت اپلی که احتمالا iWatch نام خواهد گرفت، علاوه بر کاربرد به‌عنوان یک ساعت هوشمند قرار است برای مصارف دیگری مانند پرداخت‌های موبایلی نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

 

خبرهای منتشر شده فعلی تنها در حد شایعه هستند و هنوز مشخص نیست که اپل قصد دارد چنین ساعتی را به‌صورت مجزا روانه بازار کند و یا آن را به‌عنوان یک مکمل با سایر دستگاه‌هایی مانند آیفون یا آیپد معرفی نماید. همچنین پیش‌بینی‌های دیگری مانند احتمال ادغام دستیار صوتی اپل، سیری نیز در این ساعت اعلام شده‌اند که باعث می‌شود این دستگاه را به‌عنوان یک همه کاره جمع و جور بشناسیم.

وال استریت ژورنال نیز با تایید خبر فوق اعلام کرده است که اپل در حال مذاکره با شرکت فاکسکان برای تولید انبوه این ساعت هوشمند است.



یک شنبه 22 بهمن 1391برچسب:, :: 20:10 ::  نويسنده : شقایق       

راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در تهرانراهپیمایی یوم الله 22 بهمن در تهران



سه شنبه 10 بهمن 1391برچسب:, :: 22:31 ::  نويسنده : شقایق       

 لکسوس قصد دارد امسال با ستاره های جدید خود به نمایشگاه خودرو شیکاگو برود.

از جمله مدل های تازه لکسوس که قرار است در نمایشگاه خودرو به نمایش گذاشته شوند مدل مفهومی LF-LC Blue و مدل ۲۰۱۴ IS خواهند بود .

سال گذشته سازنده خودروهای لوکس ژاپنی افزایش فروش ۳۱ درصدی را نسبت به سال ۲۰۱۱ تجربه کرد و حالا قصد دارد این روند را برای سال ۲۰۱۳ با باز طراحی محصولاتش ادامه دهد.

لکسوس با ستاره هایش می آید + عکس


سال ۲۰۱۲ شاهد نسخه های جدید مدل های ES، LS، RX و LXبودیم و در سال ۲۰۱۳ نیز در نمایشگاه دیترویت مدل جدید IS معرفی شد.

(و حالا خودروساز ژاپنی مدل های تازه خود را به شیکاگو خواهد برد...)



سه شنبه 10 بهمن 1391برچسب:, :: 22:22 ::  نويسنده : شقایق       

اشاره به پیروزی تاریخی پرسپولس بر استقلال...

علی پروین و حرکت ضد استقلالی اش !+عکس

علی پروین و حرکت ضد استقلالی اش !+عکس

 علی پروین و حرکت ضد استقلالی اش !+عکس

 

 

 



یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:, :: 16:35 ::  نويسنده : شقایق       

 



یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:, :: 15:49 ::  نويسنده : شقایق       

هفته آینده قرار است تئاتری در آمریکا و کانادا به روی صحنه برود که بازیگران اصلی آن بهروز وثوقی و گلشیفته فراهانی هستند.




گلشیفته فراهانی در مورد این تئاتر می گوید: "بهروز وثوقی از زمان بچگی اسطوره من بوده است و من خیلی شانس بزرگی آورده ام که میخواهم در کنار آقای وثوقی بازی کنم."

بهروز وثوقی نیز در مورد حضور گلشیفته در این تئاتر و نحوه شیفته شدنش به وی می گوید: "گلشیفته چون هم بازیگر خوبی است و هم موسیقی را می فهمد گزینه خوبی برای همکاری بود، وقتی گلشیفته را در پاریس دیدم تصمیم گرفتم کاری بسازم که او هم در آن نقشی داشته باشد."

گلشیفته در خصوص حضورش در خارج ایران و برای توجیه کارش گفت: "من و بهروز وثوقی یک وجه مشترک داریم که هر دو در تبعید ناخواسته هستیم و خودمان هم علت این تبعید را نمی دانیم!!!"

این در حالی است که به گفته خود این بازیگر، علت خروجش از ایران بخاطر بازی در فیلم "مجموعه دروغهای" ریدلی اسکات در مقابل لئوناردو دی کاپریو بوده است، پس کسی او را تبعید نکرده است...



شنبه 7 بهمن 1391برچسب:, :: 18:56 ::  نويسنده : شقایق       

 در حاشیه یک مراسم، یک مگس بزرگ (خَرمگس) که در حال پرسه زنی در کاخ سفید بود، هیچ جایی را بهتر از پیشانی اوباما برای نشستن نیافت!

این تصویر را که رویترز منتشر کرده است خیلی سریع به پربازدیدترین عکس شبکه های اجتماعی دنیا تبدیل شد.

 



شنبه 7 بهمن 1391برچسب:, :: 18:43 ::  نويسنده : شقایق       

 

سخنگوی وزیر خارجه آمریکا در این باره می گوید: هیلاری از زمان وجود لخته خونی در مغزش، دچار دوبینی و ضعف عملکرد ماهیچه‌های چشم شده و مجبور است از عینک استفاده کند.

هیلاری کلینتون 65 ساله از زمان بازگشت به کارش در 7 ژانویه، مجبور به زدن عینک شده است.

بنابر اعلام وزارت خارجه آمریکا، وی ابتدا بخاطر ویروسی در معده‌اش در بیمارستان بستری شد که به بیهوشی وی منجر شد. پس از آزمایشات، لخته خونی میان جمجمه و مغز وی مشاهده شد و وی تحت درمان قرار گرفت.



شنبه 7 بهمن 1391برچسب:, :: 18:12 ::  نويسنده : شقایق       

هرکاربری می تواند بهترین آی پد را که دارای حافظه 64 گیگابایتی و قابلیت اتصال به نسل جدید شبکه تلفن همراه است با قیمت 829 دلار خریداری کند یا می تواند 70 دلار به پول خود بیافزاید و تبلت سرفیس پرو (Surface Pro) را به قیمت 899 دلار خریداری کند.


مایکروسافت اعلام کرده است که این تبلت از روز 9 فوریه 2013 (21 بهمن ماه) وارد بازار آمریکا و کانادا می شود.

این تبلت با امکانات کامل 128 گیگا بایت حافظه خواهد داشت. این تبلت دارای ویندوز RT بوده و تنها از نرم افزار رابط کاربری مترو استفاده می کند. پردازشگر Core i5 در این تبلت پرو به این معنا است که می تواند کل نرم افزارهای ویندوز هفت و هشت را اجرا کند که این مسئله شامل فوتوشاپ، مایکروسافت آفیس و حتی بازیهای ویدئویی را نیز شامل می شود.

سرفیس پرو با ضخامت 1.3 سانتیمتر و وزن 907 گرمی اندکی ضخیمتر و اندکی سنگین تر از سرفیس است.

سرفیس پرو همراه یک RAM چهار گیگابایتی و صفحه نمایش اچ دی 1920 در 1080 پیکسلی عرصه می شود. تراشه پرمصرف اینتل در این تبلت به معنای عمر باطری کوتاه تر یعنی عمر باطری 5 ساعتی در مقابل عمر باطری 10 ساعته تبلتهایی چون آی پد است.

این تبلت که قیمت آن با 899 دلار آغاز می شود گرانقیمت تر از بهترین تبلتهای اپل است و این قیمت به طور قطع بدون محاسبه شدن پوشش لمسی و دارای صفحه کلیدی سرفیس است که در صورت درخواست این پوشش 129.99 دلار دیگر نیز به هزینه ها افزوده می شود.

مایکروسافت درحال حاضر بازار فروش سرفیس را به 13 بازار دیگر از جمله ایرلند، ایتالیا و اسپانیا توسعه می دهد و هنوز آماری از فروش محصولات وابسته به برند سرفیس اعلام نکرده است.